Verhuur zalen

Wilt u een zaal huren in Amsterdam? U kunt de kerk ook huren. Er zijn 2 zalen beschikbaar: de grote kerkzaal en een vergaderzaal.

Kerkzaal

interieur-oosterparkkerk

De grote kerkzaal is erg geschikt voor kerkdiensten, huwelijksbevestigingen, lezingen, presentaties, recepties, concerten en dergelijke. De kerk is door stadsdeel Oost van Amsterdam goedgekeurd als trouwlocatie. U kunt uw burgelijk huwelijk dus ook op deze mooie locatie laten plaatsvinden.

De grote kerkzaal geeft plaats aan 120 mensen. Op het balkon kunnen nog eens 50 man. In totaal kunnen er dus maximaal 170 mensen in de zaal.

Er is ringleding aanwezig voor slechthorenden.

Optioneel kunt u het volgende bijhuren: beamer, geluidsversterking en orgel. Verkoop van koffie, thee en (fris)drank behoort ook tot de mogelijkheden.

Helaas kan er i.v.m. geluidsoverlast geen harde muziek gedraaid worden.

Vergaderzaal

interieur-oosterparkkerk

De vergaderzaal is geschikt voor groepen tot 20 man. Er is een computer met beamer en geluid aanwezig. Films en presentaties kunnen dus afgespeeld worden.

Om meer foto's te bekijken van het interieur van onze kerk, klik op een van de foto's op deze pagina.

zaalhuur kerkzaal, incl. orgel € 350 per 4 uur*)
zaalhuur kerkzaal, excl. orgel € 300 per 4 uur*)
zaalhuur vergaderzaal € 125 per 4 uur*)
geluidsversterking kerkzaal €   75 per 4 uur
beamer per zaal €   75 per 4 uur
koffie en thee €     1 per kop

*) Deze 4 uur is inclusief opbouwen/afruimen. Deze kosten zijn exclusief de vergoedingen voor de dienstdoende koster ( € 75 ). Omdat wij zuinig op ons mooie kerkgebouw zijn is verhuur alleen mogelijk met toezicht van iemand van het kostersteam. Over vergoedingen voor de dienstdoende koster kunnen met haar/hem nadere afspraken worden gemaakt.

Andere kerkgenootschappen kunnen de kerk op zondagen huren voor het beleggen van diensten, als de kerkenraad daarin toestemt. Vaststellen van de verhuurprijs vindt plaats in overleg en afhankelijk van tijdsduur en frequentie.

Contact

Als u een kerkzaal wilt huren, neem dan voor nadere afstemming contact op met het kostersteam:  . De koster zal dan binnen een paar dagen reageren.