Kringen

De leden en gasten van de Oosterparkkerkgemeente willen met elkaar meeleven. Niet alleen op zondag, maar ook doordeweek. Bijvoorbeeld door een tijdje samen een kring te vormen.

Wat is een kring?

Kringen zijn kleine groepen, ook wel huiskringen genoemd, van zes tot tien mensen die elkaar eens in de twee weken in huiskamers overal in Amsterdam ontmoeten. Het zijn plekken waar mensen samen eten, praten, de bijbel lezen, zoeken, bidden en hun levensverhalen delen. Op een huiskring helpen mensen elkaar om het evangelie van Jezus Christus te begrijpen en dit steeds meer handen en voeten te geven in hun leven.

Kan ik meedoen met een kring?

Wil je meer informatie of direct een keer komen kijken op een kring bij jou in de buurt om te zien of het iets voor je is, dan kan dat. Wie je ook bent, van harte welkom!

Stuur een mailtje naar of bel 020 3623602. Wij zullen je helpen om snel kennis te maken met een van de huiskringen bij jou in de buurt. We verwijzen je ook naar de links op deze site. Er zijn meerdere kerken in Amsterdam die deelname aan huiskringen aanbieden.

Hopelijk tot gauw