Print deze pagina
Trouwlocatie Amsterdam-Oost

GertrouwdWij bieden een unieke trouwlocatie aan in onze prachtige Oosterparkkerk, waar je als bruidspaar het burgerlijk huwelijk kunt sluiten met een ambtenaar van de burgerlijke stand. Ook als je nooit naar de kerk gaat, wil je misschien je burgerlijk huwelijk laten bevestigen op een trouwlocatie waar het sereen en plechtig kan gebeuren. Het maakt niet uit of u met een kleine of grote groep komt, de prachtig gewelfde zaal met glas-in-lood-ramen geven elk huwelijk een bijzondere en intieme sfeer. Deze trouwlocatie is mede zo bijzonder, omdat de Oosterparkkerk een van de weinige kerken in Amsterdam is, waar je alleen je burgerlijk huwelijk kunt laten voltrekken zonder kerkdienst en zonder allerlei (dure) verplichte extra´s.

TrouwplechtigheidDe kerk kun je naar eigen smaak versieren b.v. met bloemen, ballonnen of wat je maar wilt. Ook kun je je eigen muziek meenemen en er staat een piano ter beschikking. Natuurlijk kan de beamer gebruikt worden voor foto´s en filmpjes.

Omdat deze trouwlocatie tegenover het Oosterpark ligt, kun je als bruidspaar daar schitterende foto´s laten maken. Vooral in de lente/ zomer en later in de herfst is het Oosterpark een geweldige omgeving met zijn bloeiende struiken/planten en later de herfstkleuren. Ook de rustieke bruggetjes en de zwanen en eenden in de grote vijver, lenen zich uitstekend als romantische achtergrond voor fantastische foto' s van jullie onvergetelijke dag.

Aanlooproute door het OosterparkDe Oosterparkkerk is als trouwlocatie ook zeer geschikt, omdat het gemakkelijk te bereiken is met het openbaar vervoer. De kerk ligt tussen twee stations van de metro in, terwijl tram 3 en 7 bijna voor de deur stoppen en tram 10 op 3 minuten loopafstand. Aan de andere kant van het Oosterpark stoppen tram 9 en een aantal bussen. Uiteraard kun je, zeker overdag gemakkelijk parkeren. Ook voor de receptie of feest achteraf, zijn een aantal (redelijk geprijsde) of duurdere mogelijkheden op loopafstand te organiseren. Kortom: als je van plan bent om in het huwelijksbootje te stappen, maak dan een afspraak om onze trouwlocatie te bekijken!

De kosten voor het huren van de Oosterparkkerk zijn €600,00 voor 4 uur. Dit is inclusief 1 koster en gebruik geluidsinstallatie. Voor elke 50 gasten komt er 75 bij.

Een receptie en/of huwelijksfeest kan ook in de kerk gerealiseerd worden in samenwerking met een cateringbedrijf.

Neem contact op met het kostersteam voor de mogelijkheden, of lees meer op de verhuur-pagina.

Werk deze pagina bij